Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Demotest

Kategori: Tvspel


Nu har jag testat Lost Planet 2 som utspelar sej i jungler istället för snöväder som det var i första spelet. Demot var en multiplayer demo där man kunde spela själv mot en enorm boss. Det var skoj men jag förstod inte riktigt kontrollerna från början men efter ett tag så gick det bra. Grafiken var riktigt cool och jag ser fram emot att se hur det hela spelet blir när man kör Co-op med 3 kompisar.



Mini Ninjas är ett spel som jag trodde var för barn men så verkar det inte vara på svårighetsgraden eftersom det var rätt svårt. Grafiken påminner om Zelda : The Windwaker till gamecube men det tycker jag hade ännu bättre och charmigare grafik. Spelet går ut på att gå från punkt A till B och slå ner alla onda samuranjer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: