Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Kinect Sports Season 2 intryck

Kategori: Spel Intryck

I veckan så kom det en demo på den kommande uppföljaren till Kinect Sports som var ett av de bästa spelen till Kinects releasespel förra året. Kinect Sports Season 2 demot som jag spelade var väldigt fattigt och gjorde spelet rätt tråkigt. Det fanns bara 2 olika sporter så som Golf med ett hål och sen tennis där man bara fick provspela en match.

Golfen funkade rätt så bra men jag tyckte det var svårt att avgöra hur hårt man tog i med kroppen när jag gjorde ett sving. Men det gick riktigt bra iaf. Tennisen kändes riktigt gjord. Man har ju spelat tennis i wii sports och pings i förra årets kinect sports så detta var ingen höjdare. Pingisen i förra spelet var mycket snabbare och roligare.

Jag är kluven till spelet men jag ska givetvis testa hela någongång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: