Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live v.22

Kategori: Veckans Xbox Live

Mad Riders heter den Pure doftande kopian. Mad Riders är alltså ett fyrhjulings racing spel där det går ut på att samla boost och självklart komma först över mållinjen. Grafiskt så ser det helt okej ut men fartkänslan var lite seg och stel tyckte jag. Köp hellre Pure billigt om man vill ha ett bra ATV spel.

800 MS Points är helt okej men köp hellre Pure

Sega fortsätter med sina vintage collections och denna gång så släpps Golden Axe, Golden Axe 2 och Golden Axe 3 samlade under ett och samma tak. 800 Ms Points kostar denna samling vilket är ett bra pris för dem som vill åt nostalgin och inte köpt dessa spel innan. Men jag skulle dock aldrig betala för det då alla spelen är väldigt enformiga i längden.

800 MS Points är värt om man älskar serien. Dock så har jag tröttnat för längesedan.

Sen så släpper även Sega Street of Rage i en Vintage Collection och här får man 3 stycken Street of Rage spel. Jag har samma problem med denna serie som jag har med Golden Axe. De är sega, enformiga och utspelade till den grad att jag har tröttnat helt och hållet på dem. Denna veckan var ingen bra vecka för mig personligen på xbox Live men vad gör det när det redan har kommit så bra spel tidigare veckor.

Är man helt svältfödd på Co-op så kanske men bara kanske man ska ge det en chans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: