Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Circle of Death

Kategori: Tvspel

image108Min Xbox360 fick för ett tag sen det berömnda felet "the Circle of Death". Helt utan anledning så gick det inte få igång xboxen utan att ringen runt startknappen som ska lysa grönt lyste rött. Så nu har jag inte kunnat spela på min Xbox. Istället så har ja fått gå tillbaka till mitt gamla PS2 som innan stod o samlade damm. Har börjat spela Final Fantasy XII igen som jag köpte i våras. Det är verkligen magiskt. Man kan sitta i flera timmar utan att tänka sig för. Så underbart gött nu när man är ledig på kvällarna. Appråpå kväll. Imorn kväll så är det hjulafton i lidköping. Det kanske man borde åka på. Har missat det varje år sen jag flyttade hit till Skövde. Men det är morgondagens fråga, om jag åker eller inte




Kommentarer


Kommentera inlägget här: