Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

GTA Vice City Stories

Kategori: Tvspel

image114Idag så vaknade jag i Åsas säng i Stenstorp efter en natt där ja drömnde en hel del och kämpade för att inte ramla ut ur hennes breda 120 säng. Min kudde höll på att bråka med mej hela natten också. Den ville åka ner bakom sängen hela tiden.
Klockan 11 vi åkte in till Skövde för att Åsa skulle till skopunkten för att jobba. När jag vinkat av Åsa så gick jag förbi Game där jag hittade spelet som visas till vänster. Det bara stod där och var extrapris just denna veckan så jag slog till. Så nu har ja suttit i min soffa o kört runt i Miami och lyssnat på grym 80tals musik. Spelet är rätt fult för dagen mått men det är fortfarnade grymt skoj att åka omkring o göra grövre och grövre brott för att tjäna pengar.

I eftermiddag skall jag åka till Axvall och hjälpa pappa med att koppla in en skrivare som han har köpt. Hoppas att det går fort för jag hatar verkligen hatar skrivar problem.









Idag har min Xbox vart på lagning i 7 dagar

Kommentarer

  • Linda Sirestam säger:

    vet inte om du ser mina inlägg men va fan. Du kan väl hälsa pappa från mig om du ser detta inlägg innan du åker.

    2007-08-23 | 13:04:16

Kommentera inlägget här: