Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Kräftskivan

Kategori: Party!

I Fredags var det alltså kräftskiva hemma hos Pontus. Josefin och Pontus hade ordnat det så fint och gästerna var bjudna för att komma kl 6. Klockan var nästan 8 när jag och Åsa kom för Åsa jobbade till 7 sen när hon och Malin som var chaffis skulle åka från Jet så fick de punka. Så det hämtade upp mej senare än beräknat. Väl framme i alla fall så var vi bland de första ändå. Resten kom in efter 8 och sist kom Micke och Mia. Runt 9 tiden så tog man första bettet på kräftorna. MMmmmm så gott det är. Men man blir ju inte så mätt på att bara äta kräftor. Som tur var så hade min underbara mamma hjälp mig och Åsa att göra köttfärspajer som blev otroligt uppskattade. När kräftorna var uppätna och alla var mätta och belåtna så satt vi och snackade medans andra dansade i vardagsrummet till stereon. Efter många roliga timmar så var jag och Åsa tvungna att åka hem =(

Tack för en underbar kväll Josefin och Pontus. Det var mycket fint planerat allt från dukningen till snaps visorna.

Ps Tack mor för de goda köttfärs pajerna.
image121





11 dagar utan min Xbox. Men en snäll Patrik lånade ut sin till mej idag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: