Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Wiiee! Iam Alive ( Uppkopplad igen)

Kategori: Allmänt

YEEEAS! Då var man uppkopplad igen. Det känns gött. Utan anledning så pajade min strömadapter till modemet så jag har varken kunnat ringa lr koppla upp mej mot internet på några dagar. Men idag så kom jag på att jag kanske kan ta adaptern som satt i routern och det gick. Ringde till Comhem och sa vad som hade hänt. Han jag pratade med tyckte dock inte om min lösning så han tyckte jag skulle skicka in modemet och adaptern som inte funka så skulle jag få en ny.

Nästa helg är det Matfestival 31/8-01/9. Redan nu så är det väldigt många som kommer till mina fester som jag ska ha på fredan och lördan. Please bli bra väder. Men än finns det plats på lördagen. Så är man sugen så är det bara att höra av sej.

Ps Idag har min Xbox vart bort i 6 dagar. Kanske tidigast om en vecka kan jag se den hemma igen. Men ja tror mer på 2 veckor om inte mera. Miss my Xbox =(

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: