Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Grattis Frida!! Grattis Mej & Åsa

Kategori: Allmänt

Idag var ja i Skara för att fira Frida som fyllde 24 år. Det var myckte trevligt i Fridas och hennes mors lilla hus, har aldrig varit där förut. Vi bjöds på laxpaj, Kycklingpaj och Sallad. Efter maten så kom fikat. Det var en riktigt smaksig cheescake. Jag fick offra mej så jag fick äta 3 bitar. Efter 2 lite mer än 2 timmar så var det dax att gå hem. När jag kom till skövde så öste regnet ner. Samma sak var det när ja skulle åka till skara. Då öset regnet ner när ja gick och slutade när jag var framme. WHY??

Tjohopp nu slutar åsa snart o vi ska "fira" vår 7:e månad ihop idag. Så nu e det dax att jag göra mej snygg iför ikväll :P

image98

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hehe, attans, min syster han före dig och snodde den :P Men shit, hur klarar du och åsa er i en 90??? eller det är väl det du har?

    2007-07-26 | 12:32:05
    Bloggadress: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här: