Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Maja super mej full!!!

Kategori: Allmänt

Jag och Maja hade kommit överens om att vi skulle träffas och ha grillparty någon dag i veckan. Vi bestämde senare att vi bara skulle dricka någonstans. Tyvärr så var alla man vänner som man kunde festa med upptagna med något annat. Så det blev bara jag, Carro, Åsa och Maja. Vi satt i Carros lägenhet och spelade kort. Sen sa Carro att hon ville ut och festa i skövde. Patrik var så snäll att han hämtade oss kl 10. Efter 40min (säkert mer) så kom vi hem till mej. Där festade vi ännu mera. Klockan han bli halv 1 innan vi gick ut. Jag och Åsa tappade bort Maja och Carro direkt när vi gick ut. Jag och Åsa gick till stan o sen gick vi hem igen.
Idag när vi vaknade så mådde båda så grymt dåligt. Varför blir man alltid så full när man festar med Maja. Varje gång så blir ja kanon. Vilket e grymt skoj men inte alltid dagen efter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: