Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Midsommar = Ångest

Kategori: Allmänt

Snart är det Midsommar och det är alltid samma sak varje år. Beslutsångest över att man måste hitta på något skoj att göra. Det känns som om denna midsommaren kommer bli bra iaf. Först och främst för att jag har någon jag älskar att fira den med och att vi ska göra 2 olika saker på dagen. Först så ska vi till Åsas moster (har jag för mej iaf) för att umgås med släkten för att äta och leka olika lekar. Senare på kvällen så åker vi hem o festar vart det nu blir någonstans med våra vänner. Supernajs.

Denna veckan består annars i att söka praktik och åka till göteborg på Onsdagen med min älskling. Torsdagen blir det träning och  sen skall jag åka till stenstorp o sova hos Åsa. Men innan vi sover så kommer vi kolla på våran serie Kyle XY.

Sen helt plötsligt är det midsommar. Fan ta den som säger den deprimerande frasen "Nu blir det bara mörkare och mörkare för varje dag"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: