Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Surkärring

Kategori:

Dagen tistel vill jag tillägna kärringen som klagade på mej för att jag uppehöll bussen från att åka i 5 sekunder.

Det var så att jag fick syn på en buss som skulle åka ner till stan. Så jag började springa för att hinna med den. Busschaffören såg att jag ville med så han väntade på mej. Jag sprang på bussen och stämplande mitt busskort och gick för att sätta mej. Då hör ja surkärringen som säger. "Det finns faktist dem som har ett jobb att åka till. i I stressat tonläge"  Men herregud tänker jag. Jag uppehåller bussen i 5 sekunder. Som om det skulle betyda att du kommer försent till ditt lilla sketna jobb. Suck!!

Annars idag så har ja vart rätt nyttig av mej. Jag har tränat, vart på banken, brännt en skiva till midsommar, varit social mot Patrik, Lagat riktigt lyckad snitzel med sås. Smaksens

Ps Itchy har vart så söt idag. Hon har börjat sova som en katt/hund på en lite filt. Det är så underbart sött.

image48

Kommentarer


Kommentera inlägget här: