Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

5 Månader & 309 dagar

Kategori: Allmänt

image16
Idag har jag och Åsa vart tillsammans i 5 månader. Har aldrig känt som jag känner för Åsa hos någon annan människa någonsin. Så underbart. Jag tänker konstant på hennes vackra leende och vill vara henne nära hela tiden. Det är så underbart att vakna upp och inse att man ligger brevid henne. Som igår när vi låg och kollade på Kyle XY det var så underbart. Bara låg och höll om varandra i soffan. Idag var det 309 dagar sen vi träffades för första gången. Idag var det 309 dagar sen jag vann över åsa i kubb för första gången. Idag var det 309 dagar sen jag råkade sparka en fotboll på hennes huvud. Idag 309 dagar senare så delar vi säng och pussas så fort det finns tillfälle. Har aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om dej Åsa! Du är det bästa som finns.

Love you!

image19

Kommentarer


Kommentera inlägget här: