Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Eurovison

Kategori: Allmänt

Idag är det då dax att se vilket land som har sjunger den bästa låten och gör det bästa framträdandet detta året. Jag, Åsa, Josefin & pontus ska sitta hemma hos Pontus i Avxvall och kolla på denna spännade finalen. Jag tror Sveriges bidrag med the Ark har en bra chans men man ska inte vara för självsäker. Ska äta pizza senare på kvällen oxå. Jag ska beställa en Axvalls special har längat till att äta en kebabpizza från axvall sen jag flyttade till skövde så det är snart 3 år sen. Shit vad tiden går fort.

HEJA SVERIGE !!!


Ps innan eurovison så måste man ju heja på Sverige i Vm semifinalen. Kanada ska åka på stryk.



Spelade Forza Motorsport till Xbox 360 som jag laddade ner en demo på igår. Så här gick det med min RX8 Mazdaspeed när jag inte höll bilen på vägen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: