Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Spiderman 3

Kategori: Film Recensioner

image10

Såg på Spiderman 3 igår mer Heimar på Bio i Salong 1 i Skövde med dunderljud. Det är så maffigt att se storfilmer i salong 1.  Jag tyckte om filmen, hade dock inte så höga förväntningar för man har ju hört och läst att den inte skall vara i samma klass som de andra filmerna i serien. Men jag håller inte riktigt med. Den hade mycket tanke och inte bara action. Vissa kan nog tycka att den blir seg bara för att det är mycket snack om vänskap och kärlek. Men jag tycker bara det är bra. Inte bara Action hela tiden, det är ju det som gör spiderman så mänsklig. Spiderman tvingas i denna filmen slåss mot inte midre än 3 Bad Guys. Hårt !
När "The Sandman" blev till så tänkte jag bara. Shit det där ser ut att kräva tid och pengar att fixa i datorn. Måste ses helt klart. Så grymmens snyggt gjort. Det var lite kul att se att  Topher Grace (Eric Forman från that 70s show) gjorde en roll oxå. Har länge tänkt vad som hänt med skådisarna från den underbara serien. Det ända negativa till filmen är väl att den är lite lång. Inget problem i biosalongen kanske men sen när man ser den på DVD så är det ju lite svårare att hålla sej vaken när man halvligger i soffan med en filt över sej och kollar på den. Men jag längtar ändå tills den kommer på DVD då ska iaf jag springa iväg och köpa den.

Betyg

3,5 av 5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: