Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Helloweenfest

Kategori: Party!

Idag är det dax för Årets helloween fest jag ska ju som sagt klä ut mej till freddy krueger men ja börjar ångra valet lite nu. Fan vad varmt och jobbigt det är med mask på hela tiden.  Förhoppningsvis vänjer jag mej efter ett tag lr så tänker jag inte på dej när ja börjar bli lite rund under fötterna. Vi ska hem till Kicki och Mickes lägenhet i Skara och det ska bli mycket trevligt må jag säga. Bara jag inte däckar av syrebrist. Ska gå iväg till partaj nu och kolla om de har Freddy hanskar. Det vore riktigt ballt om de hade det.

Har ni inget att göra ikväll så passa på att se på Hannibal på 3an. En mycket bra film fast inte lika bra som Röd drake eller Den bästa filmen i serien När lammen tystnar.

image221

Kommentarer


Kommentera inlägget här: