Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

X-mas feelings

Kategori:

Jag har fått värsta julkänslorna nu och jag får för mej att det är decemeber men än är vi inte där :(

Är det någon som provat att grogga med Julmust ? Har hört att det ska vara gott men jag vågar inte eftersom jag älskar julmust och vill inte tycka illa om det.


Igår när när jag var hos Åsa så hjälpte vi deras granne att tömma en lastbil på möbler och lite annat. När vi var klara så ville han som vi hjälpte ge oss någonting men vi kunde inte ta emot något kändes så fel. Vi gick in och kollade vidare på dumburken. Efter nån timma så kom Åsas mamma med 500kr som han ville ge oss och det kändes lite fel men vi kunde inte säga nej heller så vi behöll den. Väldigt bra penning för 50mins arbete.

Om en vecka idag kommer ett mycket efterlängtat spel. Mass Effect till Xbox 360 då kommer min Fredag bestå i att reser mellan galaxer och pratar med folk på olika planeter.

Till Rein : Jag har tyvärr bara spelet bioshocks demo på Xbox. Men det verkar bra. Lite halvgalet spel.


Julgrogg

Julgrogg



6 cl vodka
julmust
citron

Häll i vodka i ett highballglas med mycket is.
Fyll upp med julmust.
Spritsa i liet citron och dekorera med en skiva på glaskanten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: