Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Movie Weekend

Kategori: Film Recensioner

image216Wrong Turn 2 : Dead End såg jag och min älskling Åsa i Fredags efter idol. Filmen började mycket mesigt men efter ett tag så blev det riktigt cool. Jag har inte sett ettan men jag tror den är lite bättre ändå. Wrong Turn 2 handlade om ett gäng människor som var med i en dokusåpa där det gällde att överleva utan något hjälpmedel i en skog. Dock så fanns det några infödda avlade wackos som var kannibaler. Kan man har mera oflyt?
Filmen var riktigt blodig och det gillar jag verkligen, kanske var det lite väl överdrivet ibland men underhållande var det iaf. Som jag skrev förut så tror jag den är bättre än ettan men fortfarande mycket bättre än många andra rysare i denna genren.

Betyg 3 av 5

image217Hostel Part 2 kollade jag och Åsa på igårkväll så denna helgen gick i skräckens tecken. Filmen var som första Hostel fast med tjejer i huvudrollen istället. När man ser Hostelfilmerna så får det en att tänkta lite. Tänk om det fanns en plats i världen där rika människor betalade massa pengar bara för att få nöjet att döda någon utan att någon berättar. Det är riktigt sjukt om det skulle finnas någonstans. Denna filmen var varken lika bra eller äcklig som första filmen vilket var mycket synd.

Betyg 2 av 5






Kommentarer


Kommentera inlägget här: