Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Questions And Answers

Kategori:

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Kramat min mormor: nee 
Spelat basket: noppsan
Vunnit en match: nee
Gått på bio: Japp, Kom precis hem från Resident Evil Extinction
Städat rummet: Joaa i förrgår
Bakat en sockerkaka: Nepp
Ätit pizza: Nope
Skrikit åt någon: Nope
Varit uppe längre än 02.30: Alltid semast igår. Oktoberfest
Åkt flygplan: Nej! Men vill så gärna
Åkt tåg: Nope. Men snart kanske
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: Japp med Åsa
Slösat över 30 kr på godis: Slösat och slösat. Men ja
Pratat i en telefonautomat: Nope. Det var år sen sist
Spelat dataspel: givetvis. Annars vore det inte ja
Köpt kläder/skor: Nee det är dåligt med det.

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:

Retat någon: Tror inte det
Gått på toa mer än 10 gånger: Nee inte det heller
Ätit prinskorv: Nee det e bara på jul och påsk
Hoppat ut i snön och skrikit jag lever: Vart är snöööön?
Lagat mat ur en kokbok: Nee
Gett någon komplimanger: Självklart
Lyssnat på Winnerbäck: Några sekunder
Använt handkräm: Nope
Borstat tänderna: Jaa. Annars e man inte direkt fräsh. Nu e dock tandkrämen slut :P
Bäddat sängen: jo då
Sparat pengar i spargris: Har ingen.
Sagt hej på hebreiska: Inte vad ja vet
Pussat någon: *Nickar
Sagt jag hatar dig: Not gonna happen
Sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: JAPP till min Älskling

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:

Gått på toa: Hepp
Ätit: Godis
Kollat på klockan: Japp
Svarat i telefon: Nepp
Hostat: Japp
Spytt: Nepp
Rapat: Nepp
Kollat på TV: Nepp
Lyssnat på radion: Nepp
Skickat ett SMS: Nepp
Sovit: Nepp
Installerat en skrivare: Nepp
Läst mer än 10 rader på engelska: Nepp
Skrivit blogg: Japp(Håller ju på)
Tänt en lampa: Japp
Gråtit: Nepp

JUST NU:

Sjunger jag: Noooo
Gungar på stolen: Nooo
Lyssnar på musik: Nee tyvärr
Kliar mig på näsan: Nepp inte det heller
Hostar: Naj
Äter: Naj
Lyssnar på techno: Lyssnar inte på musik skrev ja ju
Lyssnar på klassiskt: Har du svårt att fatta lr
Lyssnar på Winnerbäck: Men va FAN!!!#"!


VÄLJ BLAND:

Svart eller vitt: svart.
Katt eller hund: KATT
Natt eller dag: Dag
Solsken eller månsken: Solsken
Sommar eller vinter: Sommar
Julafton eller födelsedag: Julen
Film eller bok: Film
Höstpromenad eller vårpromenad: hmmm? Vår tror ja
Radio eller CD: Cd/iPod
Färg eller svartvitt: Färg
TV eller radio: Tv
Buss eller bil: Buss. Har ju inget körkort 
Coca-Cola eller Fanta: Coca Cola
Bowling eller kubb: klubb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: