Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

TMNT

Kategori: Film Recensioner

image189"Teenage mutant ninja turtles

Splinter taught them to be ninja teens (he's a radical rat)
(teenage mutant ninja turtles)

Leonardo leads, Donatello does machines (that's a fact jack!)
(teenage mutant ninja turtles)
Raphael is cool but rude(gimme a break)
Michaelangelo is a party dude (PARTY)

teenage mutant ninja turtles"

Ikväll så såg jag denna filmen och den var inte alls som jag trodde men rätt så okej ändå. Dataanimationerna var lite ojämna ibland var de riktigt snygga och ibland så såg det ut som om det var år sen filmen skulle ha kunnat komma.
Handlingen var inte direkt bra. Men ändå så är man hyfsat road hela filmen. Leonardo hade jag som favorit när jag var liten och jag måste säga att han fortfarande är min favorit. Michaelangelo är alltid lika rolig och sprallig medans Donatello är smart och Raphael är cool . Hade den var mer än 1h 14min så kanske man hade tröttnat men nu var den ju inte det.

Betyg

2.5 av 5


image190image191image192image193

Kommentarer


Kommentera inlägget här: