Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Kräftskiva Number Two

Kategori:

Igår och jag & Åsa till Skara för att gå på kräftskiva hos mor och Freddie med Frida och Johannes. Åsa och jag kom dit en timma innan vi skulle äta så vi satt och snackade me mor som lagade all den goda maten. Så elakt att bara sitta brevid och kolla på. Men det är svårt att hjälpa till när man inte vet vad man ska göra(man kan iof fråga).
Frida & Johannes tittade förbi en stund innan maten. Klockan 7 så satte vi oss alla runt bordet och började äta på den smarriga maten. Efter maten så satte vi oss i vardagsrummet och snackade. Tabben var att ja blev så sjukt trött(klockan var bara 9 =S) Men runt 11 så piggnade jag till igen. Kanske för att vi började prata om grejor som man både jag och Åsa hade någonting att säga till om och inte bara lyssna. Fan vad tråkigt det kan vara att bara lyssna speciellt när man inte kan något lr inte kan tillägga något i samtalet.

Sen kan det vara fruktansvärt svårt att få en syl i vädret när Frida, Freddie och Johannes pratar eftersom de tar så stor plats. Men som tur e så e vi alla olika och alla behöver inte lika stor plats. Ps Freddie somnade i fotöljen =)

Från kräftskiva till något helt annat. FEST!!!
Ikväll så skall jag ha fest hemma hos mej. Vi ska ha en "Hej då fest" För Louise som skall flytta till New york för att plugga något som ja inte riktigt vet vad det är. Men det blir nog bra ändå. Ska bli skoj att får festa en sista gång innan hon åker =)
image152

Kommentarer


Kommentera inlägget här: