Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Rainbow Six Vegas

Kategori: Tvspel

I Fredags köpte jag ovanstående spel för hela 39 kronor. Bytte in gamla skitspel som jag inte spelat på jättelänge så det var gött att bli av med dem. När jag och Patrik kom hem så satte vi oss för att äta och se på tv. Men när vi var klara så satte vi i spelet och spelade tillsammans. Dödade massa terrorister i olika delar av Las Vegas och adrenalinet bara pumpade. Riktigt spännade och utmanande. Ett av de delar som gör att spelet äger är att man känner sej grymt cool när man skjuter en terrorist i huvudet som håller gisslan.

image158
image159image160
image161
image162


Kommentarer

  • Linda Sirestam säger:

    skulle bara fråga en fråga: har du fått mitt mail som jag skickade igår. Det verkar som om hotmail inte gillar mig.

    2007-09-25 | 14:47:30

Kommentera inlägget här: