Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Röj på Bogrens

Kategori: Party!

Igår kväll så var jag och Patrik på bogrens och röjde med Stensson och Linda. Men först så var vi hemma hos mej och spelade tvspel och Drickspel. Vi började med att spela Våghals. Där fick jag som uppdrag att skicka sms till olika personer hela tiden. Sen fick Patrik i uppdrag att ha papper uppstoppat i näsan och låtsas som om han hade näsblod i en timma. 10 minuter senare så var det min tur jag skulle låtsas att mina ben var förlamade 1 timma. Det var mycket jobbigare än man trodde speciellt senare när vi spelade ölspelet och jag fick i uppdrag att göra armhävningar. Då fick jag ta mej ner från soffan med bara armarna. Tiden gick så sjukt fort när vi spelade att vi nästan kom lite sent.

Från Matfestivalhäftet så fick man gratis inträde till Bogrens denna helgen innan halv 12. Väl inne på bogrens så dansade vi lite sen träffade vi Linda och Stensson.

När klockan närmade sej 2 så gick jag ut och där mötte jag Heimar och Linus. Efter att jag pratat med dem så gick jag till korvmojen för att möta min älskling Åsa. Det var så skönt att träffas.

När jag och Patrik hade vinkat av alla som vi träffat så ville Patrik ha en burgare från Mode grillen. Påväg dit så stannas vi av en kille som vill ringa polisen, Eftersom han och hans kompisar inte tillåts att gå till Mode av några idioter. "Ledaren" i gänget var en påtänd liten skit som ville bråka hela tiden. Patrik gick emellan och stirrade den lilla skiten i ögonen. Helt plötsligt säger han att han inte vill slåss utan bara ha skoj men sen vände han igen och började tjafsa. Efter ett väldigt långt tag så gick alla åt olika håll. Vi gick till Mode och åt Patrik sin baconburgare. Vi kom hem till mej halv 4 på natten och så kollade vi på karate kid 3. Vi somnade rätt så fort och idag när vi vaknade så mådde ingen dåligt. Trots att vi var riktigt fulla. Speciellt Patrik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: