Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Tiden går så fort

Kategori: Allmänt

Tiden går så sjukt jävla fort. När ja tänker på att jag inte haft ett jobb på ett helt år.Shit vad tiden går fort. Jag och Åsa har snart vart tillsammans i 9månader. Sommaren bara svicha förbi o nu är det höst. Snart är julen här och då har jag och Åsa varit tillsammans i ett helt ÅR! =) Den bästa present man kan få.

Veckorna går oxå fruktansvärt fort. Ändå så gör jag inget på dagarna. Jag är hemma o kollar på nån film eller så e ja lat vid datorn. Hoppas jag får jobb snart så att man kan få lite cash och lite mer att göra. Nu ska jag gå ner på stan för att träffa Åsa och Louise, Patrik kommer lite senare så vi kan fika och se på hans katt som han skall hämta. Kommer säkert vara supersöt. Då kommer jag ångra att jag sa nej till att skaffa mej en katt. Men som tur är så kan jag skaffa mej en lite sötis senare i mitt liv.


The Pretender : Foo Fighters

Kommentarer


Kommentera inlägget här: