Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Äntligen Fredag!

Kategori:

Idag efter jobbet så tog jag bussen till stan med Kristoffer. Vi gick skilda vägar han gick hem medans jag gick till Game för att införskaffa mej Mario Kart till Wii som släpptes idag. När allt var klart där så gick jag till bussen och åkte till hentorp där jag handlade lite mat och hämtade ut ett paket. I paketet låg det en årsbok och i den så står det alla som hände under 2007.

När jag var klar inne på Ica Toppen och precis då kom det en buss hem som jag hoppade på. Väl hemma så såg jag att det låg ett paket på golvet och i det paketet låg det Mario Party 8 som jag vann på Tradera. Jag tog av mej skorna och åt en Gorby med Tacosmak =) Under tiden jag åt så kollade jag på onsdagens Gameplay. När det var slut så kunde jag inte hålla mej längre så jag startade min Wii för att testa Mario Kart och direkt så kände man igen Nintendo på deras lite små töntiga men ändå charmiga stil. Man fick med en ratt som man ska trycka fast Wii-moten och då får man en rörelsekänslig ratt vilket kändes helt okej att köra med.

Nu kommer snart Åsa och vi ska laga pannkakor och förhoppningsvis spela lite Mario Party och se på Talang.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: