Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Födelsedagsfest

Kategori: Party!

Igår så blev jag firad hemma hos Mamma med Mormor, Morfar, Freddie och Åsa. Fick en del presenter så det var jätteskoj. När jag och Åsa kom hem till mej på eftermiddagen så städade och diskade vi så att lägenheten skulle se fin ut för festen. Tyvärr så var alla mycket senare än jag räknat med och många som jag hade bjudit dök inte upp vilket var mycket synd. Förfesten var helt okej men vi kom iväg mycket senare än vi planerat så vi fick betala för att komma in på Vatra och det var då allt gick så fel. Alla vänner delades upp och jag och Åsa hade vårt första gräl.
Vi gick hem runt halv 2 nedstämda. Som tur var så blev vi sams innan vi somna.

Idag har vi sett på Bee Movie, Talang 2008 och spelat Mario Kart. När Åsa skulle åka hem så var det så svårt att skiljas åt att det tog flera hejdå pussar och massa kramar. Nu sitter jag här och saknar min älskling så jättemycket.


Kommentarer

  • Åsa säger:

    jag saknar dig med

    2008-04-27 | 21:54:36

Kommentera inlägget här: