Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Grand Theft Auto IV Review

Kategori: Tvspel

Vad jag längtar till detta spel som antagligen kommer bli årets spel. Jag har kollat lite på nätet om betyg och alla betyg jag sett är 10 av 10 vilket bådar mycket gott. På tisdag är det dax då ska jag stå utanför Game som en frimärke så att jag hinner med att spela lite innan jobbet. Här nedan kommer en recention som jag inte har vågat se på förutom betyget som är i slutet eftersom jag inte vill veta för mycket hur spelet ser ut när man spelar.
       

Kommentarer

  • Natalie B säger:

    Hej!

    Tack för ditt tävlingsdeltagande!
    Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet denna gång, men nu har du chansen att tävla om ett litet pris på min blogg igen och denna gång krävs ingen motivering!
    Här tävlar du om du vill:
    http://natalieb.blogg.se/tvling.html

    Hoppas du får en fin dag!

    2008-04-28 | 11:03:12
    Bloggadress: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här: