Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

No Country For Old Men

Kategori: Film Recensioner

image396Igår kväll när Åsa gick ut och festade med sina jobbapolare så kollade jag på filmen No Country for old men och den var riktigt bra. Jag hade grymmt höga förväntningar så om filmen hade varit dålig så hade den fått dåligt betyg av mej. Jag satt och tänkte när jag kollade på den att denna måste jag skaffa mej när den kommer ut på DVD.

Filmen handlar om en Jägare som heter Llewelyn Moss som en dag när han jagar hittar massa bilar och massa lik. Lite senare så hittar han också en väska innehåller 2 miljoner dollar. Han tar pengarna för att behålla dem själv vilket han snart inser var fel val. Han får en lunnmördare efter sej som är välkänd i kretsarna som mördaren som man aldrig överlever. LIewelyn försöker hålla sej undan så länge som möjligt men det oundvikliga är ett faktum. Han måste möta mannen som försöker döda honom. Alla actionscener är så verkliga att man nästan får ont när någon skadas eller dör. Jättebra film och en mycket hård rulle

Betyg 4.5 av 5

Kommentarer

  • Linda säger:

    hej, måste bara berätta om en dröm jag hade i morse. Jag drömde om att vi hade kvar Virvel men hon var mer tegelröd i färgen. Du gav henne fläsk fast jag sa till dig att marsvin inte äter annat än vegetabiler. Sedan hällde du mjölk på henne så hon stod upp till hakan i mjölk. Jag undrar vad den drömmen betyder...

    2008-04-13 | 15:45:10
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Niklas säger:

    HAHAH! okej. varför skulle jag hälla mjölk på henne .. hehe

    2008-04-13 | 21:36:07
  • Linda säger:

    det förklarade du inte för mig :) Inte varför du gav henne fläsk heller :)

    2008-04-14 | 10:54:03
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: