Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Party me folket

Kategori: Party!

Ikväll ska jag på min första fest med jobbet. Förra gången räknar jag inte eftersom jag aldrig hängde vidare ut efter mangos. Nu ska vi vara hos Gonzo o sen ska vi vidare till stan. Resten av Volvofolket skulle redan börja klockan 4 men ja orkade inte gå iväg så tidigt så istället blir det klockan 7 och kanske är det lika bra det eftersom man vill ju inte vara fullast på första festen. Ser fram emot att se Sami eftersom han var så full förra gången(undrar hur han är idag)

Kollade på en film igår som är jättegammal(1993) som heter Cool Runnings och den var lika skoj som jag hade för mej. Handlar om ett gäng jamaicaner som beslutar sej för att vara med i OS som Bobåkare. Mycket underhållande och värmande film trots att den utspelar sej största delen i kyla.

image391

Kommentarer


Kommentera inlägget här: