Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Segis Tisdag

Kategori:

Idag har det varit en dag då jag varit jättetrött. Tisdagar är min hatdag eftersom de brukar vara de dagar då jag är tröttats men nästa Tisdag då ska jag vara pigg som ett Piggsvin för då Släpps Gta 4 och jag ska vara på plats när spelet släpps så att jag får det innan någon annan i Skövde. HEHEH! Eller kanske inte men ändå.

Idag njöt jag av solen otroligt mycket både på rasterna på jobbet och när jag fikade på stan med Åsa <3.
Imorgon är det bara en dag kvar innan jag fyller år och då blir jag gammal men det är ju bara göra det bästa av situatonen och ha så kul som det går vilket är superlätt med alla goa vänner. Love Ya!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoppas presenten kom fram och att du inte har öppnat den i förtid. Ha världens bästa födelsedag.

    2008-04-24 | 10:09:58
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: