Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Välkommen till Liberty City

Kategori: Tvspel

Jag träffar min kusin vid hamen i Liberty City. Han har ljugit mej hit från ryssland där jag har spendarat mitt liv i armén bl.a. Han tar mej till sitt hem och det är inte alls så som han har beskrivit det. Han har sagt att det var ett slott med vackra tjejer istället är det en skitig lägenhet med kackerlackor. Dagen efter så åker vi runt och göra massa ärenden i staden och det blir bara mer och mer olagliga ärenden som jag dras med i. Jag träffar en tjej som jag senare spelar bowling med. Jag vinner med några käglor. Ännu en dag går i Libery City och jag känner mej jättelycklig trots att jag inte har något i mitt nya hem Amerika.
image420image421image422image423image424

Kommentarer


Kommentera inlägget här: