Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Idag när jag jobbade så fick jag ett mycket bra samtal. Det var från min hyresvärd och hon berättade att det fanns en 2:a ledig från den första decemeber så om jag var intresserad så kunde jag ta den om jag ville. Självklart var jag intresserad och imorn ska jag gå ner en trappa i huset för att kolla på den. Jag antar och hoppas verkligen att den är fin så att man kan få en riktig lägenhet snart. Har jag lite tur så kanske jag kan flytta in tidigare om han som har den vill flytta ifrån tidigare. Men det får jag veta imorn. Gissa om jag är förväntasfull.

Imorn är det också matfestival så då ska jag och några andra till Johanna på fest och sen på Lördag är det jag som håller i festen. KUUUUUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: