Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Dagen som gått

Kategori:

05:55 vaknade jag upp av att mobilens alarm ringde och då satte jag på snoozen
06:04 ringde mobilen igen och då var det dax att gå upp
06:32 så gick jag ner till cykeln och cyklade iväg.
07:00 började jag jobba.
16:02 gick jag ut från willys eftersom jag hade handlat lite mat.
16:30 hade jag laddat ner dagens Xbox Live Arcade spel och jag testade Bionic Commando : Rearmed som är en remake på ett över 20 år gammalt spel som jag spelade en del på Nintendo 8bit. Andra spelet var ett gäng småspel som man tjänar pengar på till Fable 2 som kommer senare i höst. Vinner man mycket i de spelen så har man råd med massa grejer när man börjar spela Fable 2 i höst.
18:40 var det dax att laga mat. Det blev Chili Con Carne
19:40 började jag kolla på en film som jag har velat se jättelänge och det var ingen mindre än Butterfly effect. Mycket skum film men också mycket bra.
22:07 sitter jag här och skriver och väntar på att Åsa ska ringa. Men först ska jag skriva klart här och borsta mina tänder.
23:00 så sover jag antagligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: