Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Den sista soldagen & de sista svenska jordbubbarna

Kategori:

Igår så njöt jag och Pontus av solen. Vi åkte till Skulltorp för att bada och med oss hade vi en riktigt god kebabpizza, de sista svenska jordgubbarna för i år, Gifflar och lite dricka. Vi kom till badet runt 2 och vi började nästan direkt äta på Pizzan. När vi låtit maten smälta in så gick vi ner för ett dopp. Det var mycket kallare än vad ja trodde det skulle vara me det var väldigt skönt att svalka sej. Vi stannade kvar på badet i över 2 timmar och sen åkte vi hem. Pontus mådde inget vidare eftersom han hade festat dagen innan och sen fått lite sömn. Senare på kvällen så tog jag tåget till Stenstorp för att hälsa på Åsa och hennes familj. Det var trevligt och vi kollade på en halv rolig film.

Idag åkte Åsa iväg till Lidköping för att vara med på en Möhippa åt sin moster Linda. Jag var kvar i Stenstorp men fick efter ett tag skjuss till Skövde av Svenne. När jag hade varit hemma ett tag så såg jag att min handduk som jag hängde på tork på min balkong igår var helt pisseblöt eftersom det har regnat i stort sett hela dagen. Jag tog in handduken till toaletten för att krama ur den. När ja sen ska kasta upp den på duschdraperiräcket så slår jag i armbågen i en lite krok där handdukarna ska hänga. Och det gjorde så förbannat ont att det värkte i hela armen. Det gör förfarande ont 1 timma senare nu men inte lika mycket som då iaf. Senare ikväll ska jag se på film med lite kompisar. Vet inte riktigt vilka än men trevligt blir det nog iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: