Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Onsdag 20 Augusti

Kategori:

Idag har jag vart hos frisören och klippt mej. Efter det så gick jag till Arbetsförmedlingen och träffade mamma eftersom vi skulle äta lite mat på stan. Vi gick till helenagården och tog var sin dagens. Det var buffe med wok med nötfärs, Fisk och nått kött. Tyvärr så smakade det inte så mycket. Men vi blev mätta iaf. Senare så gick vi på stan och kollade efter regnställ vilket kan vara mycket bra när man cyklar till jobbet eftersom förra gången blev jag dyngesur. Det fanns dock inga kläder som passade i storleken. När jag kom hem från stan hade jag fått ett brev och i brevet låg min efterlängtade skiva Donnie Darko soundtracket. Världens grymmaste har också mycket grym musik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: