Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

20 dagar kvar

Kategori:

Nu är det bara 20 dagar kvar till Julafton och jag har inte köpt alls mycket presenter men kanske blir det ändring på det när jag ja ska till gbg på lördag med lite kompisar. Fast egentligen är det bara 23 dagar kvar för jag firar jul med Åsa & hennes familj en dag innan den riktigt julaftonen.

Det jag har gjort idag den 4 december 2008 är att jag har tvättat, umgåtts med Patrik fått hjälp av pappa med att sätta upp en hylla i sovrummet och sen har jag sett på Serinety som gick på 6an. Jag och Patrik klara av spelet med det långa namnet Rayman Ravin Rabbits Tv Party och sen åt vi pizza från en pizzeria som vi aldrig testat förut. Snart har vi nog testat alla som står på gula sidorna tror jag :P..

Vad kan man säga om Ravin Rabbits då jo det är helt sjukt konstigt men rätt så skoj fast man får göra massa minispel om & om igen. Spelet blir extra kul om man har en balansbräda till sitt wii som jag har men det blir oxå genast mycket svårare.

Betyg

Grafik : 6 av 10
Ljud : 6 av 10
Kontroll 7 av 10
hållbarhet 5 av 10

Totalt 6 av 10

Kommentarer


Kommentera inlägget här: