Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Not what I Want

Kategori:

Idag skulle jag åkt till Göteborg med vänner från Skara men tyvärr så kände jag mig inte så frisk imorse så det blev bara att jag gick till Statiol och sen hem igen. När jag kom hem igen så ville jag inte väcka Åsa så jag lade mig i soffan för att vila lite. Åsa gick upp 30min senare ungefär och startade datorn men hon såg mig inte där jag i soffan och hon blev väldigt överaskad när hon upptäckte mig senare. Istället för att åka till Göteborg så har jag varit hemma hela dagen förutom då jag åkte till Maxi med pappa för att handla lite grejor. Det var så sjukt mycket med folk på Maxi eller som det nu heter Elins Esplanad att vi blev chockade. När vi stod i kön på Ica så svimmade en kille framför oss och trots att jag ville hjälpa till så stod man bara där som ett fån och visste inte vad man skulle ta sig till. Som tur var så fick han hjälp av sin syster.

Har kollat mycket på tv idag och 2 filmer. Första filmen var Arn tempelriddaren & andra filmen var actionkomedin Get Smart



Kommentarer


Kommentera inlägget här: