Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jävla skit Mix Megapol

Kategori: Allmänt

Jag får fan bryt på Mix Megapol när jag är på jobbet. Fast att jag har min iPod som jag lyssnar på så är det väldigt svårt att undvika all kass musik som kommer från radiohögtalarna som är utplacerade vid varje station. Mina hatlåtar som brukar komma några gånger om dagen är : Believe med Cheer, Apologize med One Republic, Brother oh Brother med Måns Zelmerlöv, Do You Love me med Amanda Jenssen, This Moment med Marie Picasso och sen har spelas också sönder Big Girl(You are Beatiful) med Mika.

Det känns som om de har 10-20 låtar i deras låtsamling och sen slumpar de dem och kör dem om & om & om igen.

Deras reklam är en annan sak som jag hatar också. Samma reklam hela tiden och alltid så grymt dålig reklam.
Med risk att låta som en gnällkärring så får ja ge dem en eloge att de själva pallar att gå till jobbet och höra samma låtar hela tiden.

 image299

Kommentarer


Kommentera inlägget här: