Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Kort helg

Kategori:

Denna helgen har varit så himla kort. På fredag kväll jobbade jag till klockan 00:24 så den dagen försvann. På Lördagen efter att vi(jag & åsa) varit på en trevlig fika hos Farmor & Farfar så satte vi oss i soffan för att kolla på lite film. Först kollade vi på napoleon Dynamite vilken var en besvikelse. Jag trodde den skulle vara mycket bättre än den var eftersom alla kritiker har hyllat den. När vi hade sett 1h 16min på filmen så
hade jag tyvärr missat att spela in slutet så vi fick aldrig veta hur den slutade(surt). Efter filmen var vi lite trötta så vi tog oss en promenad i mörkret. När vi kom tillbaka hem så kollade vi på Scary Movie 4. Visst den är kass men ändå rolig på sina ställen.

Om en timma nu så ska jag kolla på Sing Bee på Tv3. Det verkar underhållande det måste man ge en chans. Efter det hade jag tänkt att kolla på Bourne ultimatium och sen kanske det är dax att lägga sej för man ska ju upp klockan 6 imorn bitti. Usch har inte gått upp så tidigt på skitlänge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: