Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

2 veckor senare

Kategori:

Nu har det gått 2 veckor sedan jag gick på semester och det är 2 veckor kvar. JIPPI! Min andra helg som semester firare spenderade jag med fest med massa kompisar och lite annat folk som jag träffade för första gången. Vi satt ute på min bakgård och hade det skoj med grillande, kubb och våghals och mycket bra musik enligt mej. Igår så åkte jag och Åsa till Skulltorp där vi Badade och solade hela dagen lång. På eftermiddagen när vi sa hej då till varandra så var det riktigt tråkigt.  Senare på eftemiddagen kom Patrik och hälsade på vi spelade N+ och lite Ninja Gaiden och sen kollade vi på Den Nakna Pistolen. Trots att det gått 20 år innnan den kom så var det lika skoj idag.

Idag har jag och Patrik badat i skulltorp men Patrik var tvungen att åka så det blev lite stressigt. Snart ska jag träffa Åsa och vi ska testa en ny Pizzeria som ligger på Västermalm vilket ska bli lite intressant. Sen ska vi äta Avokado oxå.. MUMMA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: