Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

25:e Juli grattis Frida

Kategori: Allmänt

Denna veckan har jag inte skrivit så mycket på min blogg och anledningen till det är att jag varit i Kalmar med far och vi har hälsat på Linda och Mats. Vi har badat och gått på stan och spelat och haft det bra men det får jag skriva om när jag inte är så stressad som jag är nu för snart ska jag med bussen till Skara för att sedan åka till Lidköping med Freddie och mamma och sen ska vi till kinnekulle för att fira Frida som fyller 25år.

Grattis till Frida denna sjukt varma dag.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det var kul att ni dök upp tycker jag och Mats. Vi fick mycket gjort utan stress. Kom gärna och hälsa på i nya lägenheten.

    2008-07-25 | 11:24:39
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: