Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Dagens Ris

Kategori:

Idag så åt jag och Patrik på ThaiHouse dels för att äta bästa thaimaten i stan och dels för att Åsa jobbar där o då fick jag träffa henne. När vi hade ätit färdigt så gick vi ner på stan och kollade lite och när vi var färdiga så skulle vi gå hem till mej men då blev vi stoppade av en utlänsk kille som hade rosor. Han ville ge oss var sin ros eftersom det var nån speciell dag. Efter vi fått våra rosor så visade han att han samlade in pengar till barncancerfonden eller något liknade och frågade om vi ville skänka en slänt. (Jag visste att det var något lurt när han gav mej blomman men spelade med ändå). Jag gav honom allt jag hade på mej för tillfället vilket var kanske 9kr patrik gav 1 kr. Då frågade han om vi hade mera pengar och vi visade att vi inte hade det. Då säger idioten att alla andra ger 20kr och vi gav bara 10tillsammans. Sen sa han om han kunde få tillbaka rosorna och behålla pengarna. SÅ JÄVLA DÅLIGT! från början gav han dom ju till oss. Nästa gång ska ja ta rosen och inte ge några pengar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: