Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Gaming Tests

Kategori: Tvspel

Denna veckan har jag spelat mera spel än på länge. Jag har inte lagt ner mycket tid på det men jag har provat massa ändå.
 
Det började i onsdags då jag laddade ner Sealife Safari och Elements of Destruction på Xbox Live. Första spelet var mysigt men rätt så ovärt. Elements var rätt så roligt men blev fort enformigt. På Torsdagen Köpte patrik Ninja Gaiden 2 och jag köpte Eternal Sonata, Soldier of Fortune Payback och Stranglehold och alla kosta 500:- tillsammans. Ninja Gaiden2 hade vi testat en demo på innan men det var lika coolt för det. Lätt det blodigaste spelet på mycket länge. Eternal Sonata var ett sött rollspel med en gripande historia. Strangelhold var ett spel där japansk action är blandat med slowmotion från Matrix typ. Soldier of Fortune var ett dåligt men ack så blodigt skjutar spel där det bara går ut på att döda alla terrorister. Jag laddade ner ytterligare 2 spel på Liven och de var Happy Tree Friends False Alarm och Ticket to Ride.  Happy Tree Friends var ett strategi spel där man skulle få sina följeslagare att undvika fällor. Ticket to Ride var exakt som brädspelet men det var mycket bättre som brädspel. Samma dag som vi testade de spelen så testade vi ett boxningsspel som jag laddat ner en demo på och det heter Don King Presents prizefighter men det var inget vidare boxningsspel. På Fredagen släpptes Super Smash Bros Brawl som jag köpte men jag har inte hunnit spela så mycket. Men under den korts stund som jag spelat så är jag nöjd. Idag så har jag testat Lego Indiana Jones, Soul Calibur och Top Spin 3. Lego Indiana Jonies var ett roligt enkelt äventyrsspel som jag tror kan bli riktigt skoj om man spelar tillsammans. Soul Calibur var riktigt coolt och jag var tvungen att ladda ner hela spelet. Det är ett av de bästa fighting spelen. Top Spin 3 var kul tennisspel men väldigt svårt men om man orkar lära sej kan det nog bli skoj.

Sealife Safari betyg 2             Elements of Destruction Betyg 2   Happy Tree Friends betyg 2


Ninja Gaiden 2 betyg 3.5   Eternal Sonata Betyg 3.5   Soldier of Fortune Betyg 2


Stranglehold Betyg 3      Ticket to Ride Betyg 2    prizefighter Betyg 2


Super smash Bros Betyg 4 TopSpin3 Betyg 2   Soul Calibur Betyg 3


Lego Indiana Jones Betyg 3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: