Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Lidköping Vs Skövde

Kategori: Party!

I Fredags var jag, Patrik & Klasseman i Lidköping för att kolla på Rix FM Festivalen. Efter festivalen gick jag och Patrik till Gabriells medans Klas åkte hem. Vi skulle bara stannat i 30min typ men det blev några timmar längre. Klockan var strax efter 7 när vi kom till Lidköping, det regnade och någon hyfsat bra sångare sjöng de populäraste låtarna från Rix FM. När regnet slutade kom Starpilots upp på scen och Klasse diggade med. Efter det så var det dax för Patrik Isaksson, Sibel och Alcazar. Festivalen var inget att ha tyckte jag men det var samtidigt kul att göra något istället för att sitta ensam hemma en fredag. Som sagt så åkte klas hem efter festivlen och jag ohc Patrik gick vidare till Gabriels. På gabriels beställde vi massa shotar. Jag körde på Fichermens Friend och Patrik körde på lite allt möjligt som Fichermens Friend & hackspett mm. Jag kände väldigt snabbt av alkoholen eftersom det ända jag hade ätit den dagen var ett ägg och lite popcorn. Vi träffade 2 "tanter" som var rätt skoj att prata med och sen gick tiden rätt så fort mellan shotarna, spelandet o tjötandet. Vi sista bussen hem så går in i Skövde. Patrik hoppade av i Skara och jag fortsatte till Skövde. Jag träffade Amelie när jag var påväg hem så jag gick upp till hennes lägenhet med en kille som hette Göran. Vi kollade på en film som heter The Cube men tabben var att jag somnade 3min innan slutet så jag fick aldrig veta hur det gick. Piss också. Åsa ringde vid 4:a och sa att hon var hemma. Då satte jag på men mina skor och sen var det bara att springa så fort som möjligt.

Betyg till kvällen blir som så att Gabriells var grymt men Festivalen var dock inget vidare.Att kolla Film hos Amelie var trevligt så kvällen får i betyg 3.5 av 5

Lördag den 28 Juni så var det fest i Skövde eftersom Louise hade kommit hem för en 2veckors sverige visit. Festen var hemma hon Johanna och den började klockan 7. Jag och Åsa kom dit strax efter 7 och det började med att man fick en stor kram av Louise som var så glad så glad. Det kom in mer och mer folk hela tiden och och till slut var det fullt i lägenheten. Från början var det tänkt att det skulle vara fest hon johanna hela kvällen men Louise ville ut och då var det bara att hänga på. Vi gick till Krikelin och där dansade vi nästan hela kvällen. Jag hade gärna gjort något annat än att dansa men nu blev det så. Åsa var jättefull och hade jätteont i halsen. Efter 2 timmars dansande var det dax att gå hem för att sova.

Betyg till denna kvällen blir 4 av 5 eftersom det var så roligt att träffa massa folk. Det som som var tråkigt var att det var samma musik på Krikelin som alltid och att det var väldigt få människor från festen som hängde me ut.


Mer bilder på min bilddagbok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: