Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Crash Time

Kategori: Tvspel

För några dagar sen så laddade jag ner en demo till 360:n och det hette Crash Time. Redan på namnet så kan man förstå att det stinker men jag gav det ett försök ändå. Det var ett av de fulaste bilspelen jag sett på mycket länge och jag undrade om det var ett spel som skulle kommit till första Xboxen och hade spelet gjort det så hade grafiken vart ful men ändå okej. Nu är den bara ful som stryk . Musiken i spelet var nog den sämsta spelmusiken jag hört på mycket länge den oxå. Samma slinga om och om ingen så den kunde lika gärna kommit till ett Nintendo 64 spel. När man stängde av spelet så stod det WARNING! This turns the game off. Den varningen borde stått när man satte på spelet. WARNING! This turns the game on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: