Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Grillning i Skara

Kategori: Party!

Igår kväll så blev det grillning i Skara utanför Kicki och Mickes lägenhet och när jag kom dit så blev jag förvånad över att det var så mycket människor där eftersom jag hade gissat på typ 6 pers men det var skoj att det var så mycket folk och massa nya människor man aldrig sett. Påväg till Skara så var jag så trött att jag nickade till 5ggr men när jag kom av bussen så blev det bättre. Tyvärr så hade inte halsen blivit något bättre efter fredagsnatten så det gick/går inte att ta i så mycket med rösten utan att det skär sej. Senare på kvällen då vi bestämde att vi skulle dra vidare till Olins men precis innan det så fick min mobil ett glas med juice över sej och idag har den varit kass på alla knappar men annars funkar det bra. Olins var rätt skoj igår fast det var väldigt dåligt med folk men det gjorde inte så mycket eftersom vi hade trevligt med alla kompisar från gillfesten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: