Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jag = trädgårdsnisse?

Kategori:

Idag vaknade jag av mobilen alarm. Jag gick upp och stängde av den. Tyvärr så la jag mej i sängen igen och snart därpå så somnade jag om och sov en timma. När jag insåg att jag hade somnat så blev det ett snabbt spring upp och började laga lite "frukost". Medans jag åt frukosten så såg jag klart på Den sista actionhjälten med Arnold Schwarzenegger i huvudrollen. Fick ett Sms av Åsa där det stod att hon ville träffas idag. Jag gick ner på stan när jag kom på att man kunde köpa Forza Motorsport 2 & Viva Pinata till Xboxen för 99kr på Game. När jag handlade spelet så träffade jag Åsa på Game och vi gick hem för att testa spelet och laga mat. Viva Pinata var roligt och vädligt barnsligt men vad gör det när det är skoj. Nu är det bara en natt kvar att jobba denna veckan vilket känns grymt najs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: