Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Midsommar Ångest.

Kategori: Party!

Vad ska man göra på midsomma?. Samma visa varje år vad ska man göra? Vart ska alla vara? kommer det bli regn?. Varför ska man ha sån stor press på sej att alla dagar som har något speciellt namn så måste det bli superbra och inget får gå fel. Jag vet 3 olika planer som man kan göra på denna midsommaren vilket känns ovanligt mycket.

1. Vara hos Åsas släkt i tråvad och äta mat och ha de trevligt.
2. Hemma fest hos Pontus som också kan bli trevligt sålänge det kommer mycket folk.
3. Camping i Filsbäck med Pontus, Patrik, Classeman+nån.

Det jag vet att jag vill på midsommar är att jag inte vill behöva passa massa bussar på natten. Jag vill umgås med mycket folk som är trevliga. Jag vill dricka men inte för mycket och allt det här vill jag göra med min älskling Åsa såklart.

Midsommar 2005

Kommentarer


Kommentera inlägget här: