Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Pimp my wall

Kategori:

Jag har länge velat ha en ny tavla över soffan och innan jul så fick jag syn på en skitfrck tavla på Ikea men som otur var så var den slutsåld. Mamma kollade efter tavlan i Gbg när de var där men den var slutsåld där med. Nu i veckan när Malin åkte till Ikea i Jönköping så fanns den äntligen inne och hon köpte den stora tavlan till mej. Idag så fick jag hjälp utav pappa med att sätta upp tavlan och nu har jag fått en mycket coolare vägg bakom soffan. Så sjukt underbart.
image344

Igår fick jag Army of two också men jag hann aldrig direkt testa spelet igår eftersom jag var med Åsa och det var en del på tv som vi ville se. Men idag har jag fått testa spelet lite mera och det är skitcoolt men det kommer vara ännu coolare med en kompis bredvid i soffan som ger understöd och sjuter ner alla elakingar =)
image345

Kommentarer


Kommentera inlägget här: