Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Damp Megapol!!

Kategori:

Jag får bryt på radiokanal Mix Megapol som vi nästan lyssnar på varenda dag på jobbet. Idag har jag hört sanna nielsens låt 4 gånger och Perellis låt hero 3 ggr. Adam och Gry på morgonen är rätt okej att lyssna på första passet men när man hör samma interjuver om och om igen på varje pass resten av dagen så blir det fruktansvärt tjötigt. Apologize med timbaland feat One Republic har gått varje dag x antal gånger varje dag i x antal veckor och jag är så sjukt trött på den låten att jag får lust att förstöra radion när jag hör den.
En lite rolig sak på Adam och Gry i morse var att Anders Timell fick i uppdrag att sitta i en soptunna med en brottardräkt på sej och sen kom det 3 snygga tjejer och han fick inte avslöja att det var ett uppdrag. Dock så räcker inte en rolig sak på 8 timmar eftersom man vill ha lite mera variation.



Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej, jag lyssnar också på MixMegapol på jobbet, men jag lyssnar bara 1,5 timmar så det är okej. Men det lustiga är att MixMegapol ofta har samma gäster som TheVoice. Men så fick jag veta att de tydligen spelar in vägg i vägg... men man hör liksom samma frågor från olika radioprogram så det är en aning långtråkigt.

    2008-05-09 | 11:07:32
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    tack för presenten förresten. Den dök upp nyss eller damp ner eller vad man ska säga.

    2008-05-09 | 12:38:53
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: