Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Duschen är invigd

Kategori: Allmänt

Du har jag tagit min första dusch i min lägenhet och det börjar bli ordning på grejorna här nu. Idag har jag plockat ner datorn och beställt 24mbit/s för 99kr i månaden. Var också på siba med Pappa och jag köpte en antennsladd som var 15m men då var ja tvungen att koppla den själv och när det var klart så fungerade det ändå inte. Då blev jag förbannad och började koppla igen och bilden blev bättre men jag vägrar se på tv när det ser ut som det gör just nu så imorn ska jag till siba och lämna tillbaka kablen och sen ska jag köpa en kabel från Net on net eller nått annat ställe. Siba suger redigt mycket faktist. Min sladd var väl ingen större skada men jag har hört många som har haft problem med dem. T.ex morsan som köpte en tv och då hängde det inte med en sladd som det stod att det skulle göra och efter att de klagat så fick de en sladd  men den funkade inte heller så de fick en ny men den funkade inte heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: